16.10.09

dh lama dh...

dah lama dah tak mengemas... udah bersawang rumah aqu ini ya...
besa la aqu xdak kemudahan cam korang.. anytime anywhere je bole update kan..

untuk memulakan proses ngemas rumah ini, jom lihat apa aktiviti yg telah aqu lakukan slama beberapa hari ini. cekidaut yol!

Jamuan raya kat bangunan baru

::ni masa open house jabatan kat bangunan baru P4::


::makcik ni pon nk begambo gak::


pastu selang 2minggu gitu kot, aqu jadi urusetia untuk taklimat yg dianjurkan oleh unit aqu, so tau2 je la kalo jd urusetia nie, bosan ya amat yol!

::ni antara seni yang aqu hasilkan atas sebab keboringan yg amat sangat::


::aqu yang kebosanan::



dua ari pas kursus, ada jamuan lg...
::antara makanan yg ado::



::ni plak makanan yg aqu n frenz amek. bukan aqu je taw!::


::sambil makan sambil posing gitew!::


::duit raya pon ada jugak.. keless gitew kan bg duit raya kat bapak2 n mak2 budak::



::sgt sedap hingga meninggalkan 'anak tiri' kat ctu::



sekian update dari aqu...

No comments:

Post a Comment

habag mai sat