5.5.11

Aksesori Saya Ke Pejabat

Helo mommies!

Entri kali ini adalah mengenai aksesori yang saya bawa semasa ke pejabat (huih skema giler ayat hehe!)

okla, berikut adalah beg yang saya dok bawak tetiap hari.


::beg Medela, botol dan bekas isi corong/membrane::





::aksesori dalam bekas::




Dalam beg lak isi apa ya?





Meh tengok meh.







Di samping itu, selain tote bag Medela, saya jugak membawa bersama Hailey Cooler Tote Bag untuk mengisi hasil tuaian.


::my Hailey Cooler Tote with ice packs::



Terima kasih kepada Medela Freestyle, saya boleh mengepam di tempat saya. Sambil saya bekerja, sambil itu juga saya akan menuai seperti ini

















::pic googled::


Eh.




bukan.





bukan seperti itu sebab saya tak secerah itu hehe!






Begini la.











Hiks!
















::sedang menuai. tapi mcm takde pape je kan?::


Bila pam beroperasi, begini la keadaan saya. Rindu lak zaman rempit dulu kikiki.





::ok, lagi 10 min hampir tamat waktu menuai::


 Dan hasil tuaian....






Happy Breastfeeding! ^_^

6 comments:

  1. ok la 2...mmg mcm merempit 2..heheheh

    ReplyDelete
  2. Slm.... HAi dear!!

    Jemputla join GA kat sini : http://faiznaimi270502.blogspot.com/2011/05/2nd-batch-giveaway-deqlis-posing.html.. Naimi ada tag farehah....

    ReplyDelete
  3. jom join GA belum tutup..kat banner tue salah..

    http://ellismelia.blogspot.com/2011/05/2nd-batch-giveaway-deqlis-posing.html

    tarikh tutup 11 Mei 11:59 malam..
    cepat join:-)

    salam kenai dari puan penganjur:))

    ReplyDelete
  4. wokeh! smpat lagi la nak join hehe! nanti i post mautnya kat keta i wokey hehehehe!

    ReplyDelete
  5. I tag U sini : http://faiznaimi270502.blogspot.com/2011/05/contest-aku-dan-baju-kurung-by-maya.html

    ReplyDelete

habag mai sat