15.2.13

bila perasaan itu duka

baiklah.

kalo last entri cerita suka

kali ni cerita sedey plak.

sedey sangat sebab bos kesayangan aku telah pergi tinggalkan ku

selama dekat 8 tahun keja, hanya aku ja yang dok tinggaikan bos.

tapi bila kali ni bos yang tinggalkan aku

sedey tak terkata.

tapi bos aku rilek ja

aku ja berendam dengan airmata huhu

so, aku hadiahkan kat bos ini




aku kan tangan tak berseni

so aku adalah amat bangga sebab dapat ikat reben yang sbegitu lawa cenggitu.

isi dalam dia adalah ini




::taken from here::

yang 17 punya.

actually, aku order lambat dalam selang sehari (selasa).

LC kata kalo bayaq isok dia pos tengahari tu (rabu) sebab aku nak ari kamis

and hari khamis tu last day bos aku ada kt opis.

LC ckp kalo bayaq sblum tgahari pkui 1 dia pos the same day.

so aku bayaq pagi rabu tu and dapat balasan mesej kata dia antaq 5.30pm

oklah, aku pon tak berharap sangat la bole dpt kain dlm tangan by ari khamis gak.

tup-tup, hari khamis tu dalam pkul 3.30pm dpt call dari kaunter bagitau yang ada parcel kena amik.

Alhamdulillah, sempat juga sampai hari kamis tu.

nasib la ada kotak n reben.

tak expect langsung kain bole sampai huhu

tu yang banyak bangga tu dapat ikat reben lawa cemtu hehehe! :)

terima kasih puan sebab puan sangat sporting dan antara bos yang paling beshhhhh

terima kasih untuk segalanya :')



No comments:

Post a Comment

habag mai sat

Powered By Blogger