21.3.13

lama

Assalamualaikum!

helu helu helu~!

lama tak menjenguk rumahku ini hehe!

bukan apa, bukak memang dok bukak, memang dok sign in

tapi tu la... cenggitu ja la stori dia....

dulu banyak gakla masa senggang kan...

ni kat opis memang sibuk giler

kat umah lak, sampai ja mandi, setel silat kat dapoq nun, setel anak² suma pehtu pom tidoq.

memang hectic (tu baru keja besa² ja huhu)

sejak 2 menjak ni adalaa ups and downs....

tapi ya la, kalo straight ja boring la hidup kan.

tapi setiap yang jadi tu menjadi pengajaran dan pengalaman yang tak boleh dibeli dengan apa-apa skali pon.

skang ni target nak hidup secara wasatiah saja...

xmau berlebih-lebihan...

sebab nanti sendiri pening kepala kan....

anyways, terima kasih banyak-banyak buat sahabat-sahabat yang sentiasa menyokong aku.

yang sentiasa memberi kata-kata semangat.

kata-kata perangsang.

yang menunjukkan aku masih ada kawan di sisi.

tak lupa jugak buat family yang tak jemu-jemu melayan kerenah kakngah hehe!

dan jugak,

aku memohon maaf sekiranya kot-kot la ada salah silap

dari segi bahasa, pertuturan, perbuatan yang kadang-kadang kita tak tau pon mende tu bole efek

sampai bole terkecik hati, marah, benci

maafkan aku.


No comments:

Post a Comment

habag mai sat