12.10.10

hangin aih!

sebab-musabab aqu berangin ja nih! hiissshhhhhh!!

1. aqu begitu semangat proton inspira waja lancer baru menonton 10m women diving kat new delhi tv dan yippie malaysia menang gold medal. tahniah diucapkan buat Pandelela Rinong Pamg
::Pandelela (kanan) dan Mun Yee::
-pic googled-

Baru la nak feeling-feeling nyanyi lagu Negaraku skali tak tunjuk pon prize giving. Aqu hangin hokay! Yang buat aqu lagi hangin tuh, arini men's diving dan Malaysia adalah satu-satunya negara asia yang masuk final. Negara lain adalah Australia, Canada dan England. Malaysia adalah ditangga keempat dan time tu tegedik-gedik tunjuk prize giving. haaarrrghhhh!!!

2. yang buat haqu hangin ni adalah komen anonymous kat blog kesayangan aqu, kak Di. Aqu rasa better hampa baca dulu. Dah baca dah? Hampa tak hangin ka dengan maknusia golongan sebegini?? hingat hang tu dah baik sangat kaa haaaa??!! Orang sakit sepatutnya didoakan semoga selamat semuanya bukan dengan hantar komen cenggini. dah la anonymous, sangat pengecut hokay! bak kata tubelawak pasal anonymous:
begitu juga dengan anonymous diluar sana.. mereka ada keberanian untuk memaki hamun dan mengutuk penulisan orang lain, tapi mereka 'takdak kote' untuk meletakkan nama atau email mereka.. kah kah kah..

ok, dah lega sikit dah hehe! pasni Dato' Nicol David dengan Ong Beng Hee akan beraksi lak. Gudluck!

No comments:

Post a Comment

habag mai sat

Powered By Blogger