13.2.11

matcham-matcham chereetar

hari jumaat, sabtu dan ahad gigi aqu menjadi kuat, sehat dan bersih.

sebab musababnya?

ini
*

*

*


*



*



*


*

*

*

*
*
*




ini namanya hampeh tebu dan batang tebu. syok o0o kunyah-kunyah, sedut-sedut pehtu ptuih-ptuih. asyiikkk skali. yasmin pon suka. aqu beli kat pasar tani Presint 2. sebatang 2 ingget ja. marilah kuatkan gigi bersama-sama =D


eh kata ada macam-macam? ni baru semacam.

cer ceghiter, cer ceghiter



baiklah, hari sabtu pagi dah pi ke






pi sana dalam pkui 10pagi. elok jea sampai budak-budak baru sangat tido. *haih* so patah balik rumah. Lepak-lepak, usha-usha





kat chenel ni





abih ja tengok lagi. abih ja tengok lagi. dan lagi. dan lagi. lagi. sambil makan nasik goreng, karipap segera, roti.. korang makan popcorn ja kan? huhu! ni kali ke 2 oder kat ejen zalif.





sebelum ni oder citer





dah hafal crita akak limah tu, dalam 8.30 mlm tu pi lagi karnival tersebut huhu! elok ja kami sampai, kami disambut dengan begitu grand skali! bunga api letup-letup






pehtu jenjalan...

::sebok nak naik tu::





::suka la tu::



::konker sorang nampak, tunggu adam besaq skit, dia tolak kang huhu::



::tengok tu, eksaited gak tu::



dah tengok mila n ramli sarip jap buat konsert, pi la kat khemah yang kosong. kat situ ada kipas siling. so bole la menyejukkan peluh jap. tapi..


::ramli sarip dok buat konsert, makcik ni dok sebok buat konsert sendiri::


::ni pon ada. kalo nak naik tak silap 5ingget kut. tapi pusing-pusing kat situ ja::


::papa beli ni kat dia::


::suka yea::


::tapi dia xmo pakai sebab tak nampak riben tu blinking::


::pakcik ni lak eksaited sampai takmo tidoq::



::skang dok usha ja, isok ni dpt kaki bole la mama slim balik uhuhuhu::


itu ler ceghiter kami pada malam itu. hari ahad lak pe lagi, hari melepak dan melepet.

sekian.

p/s: kami tak sambut valen. ada apa dengan valen??

No comments:

Post a Comment

habag mai sat