9.8.12

Barketh Asrin

huiii....

minggu depan dah nak raya naa...

tapi tu la...

taun ni tak berapa rasa nak raya laa....

sronok tengok kawan-kawan dan sahabat handai soping-soping....

aqu taun ni memang bersederhana jaa...

taun ni pon memang 98% iftar di romah

bersilat silambam kat dapoq jaa.

cuma ritu ja bukak posa kat uma norma...

ada gak hari-hari yang kami bukak posa kat luaq

tapi balik rumah dulu

batai posa kat rumah, solat magrib baru keluaq

tapi kat mamak ja makan nasik kandaq

tak pon roti canai banjir kuah kambing

hui sedap wo0!


nama kedai dia adalah tajuk entri ini.

kot-kot la sapa pi putra perdana kan

kedai dia kaler kuning.

try teh ais dia.

tau hampa tak makan kambing walaupon kuah ja kan huhu

ishhhhh

dok tringat2 la roti canai itew.

dengan teh ais dia kaw sekaw2nya....

okla aqu stop dulu kang ada yang posa yangyuk lak

bahahahahaha!!


4 comments:

  1. HOI. APA NI TEH AIS PAGI2 NI! BELASAH KANG! ;P

    ReplyDelete
  2. rajin memasak...open house nanti jgn lupa ajak

    ReplyDelete
  3. Insya Allah.. kalo ada rizki lebih mmg nak buat ;)

    ReplyDelete

habag mai sat