26.6.13

CB Aura?? Ada!!

Ramai dok tanya, dok promote2 vco, CB Aura dah takdak ka?

hehe!

ada sayang-sayangku!

last 3 weeks ramai sangat order (terima kasih ya!)

sampai stok untuk aku pakai sendiri pon dah tarak.

pehtu dengan keja opis agak hectic so aku dahulukan aku punya.

nak order untuk diri sendiri asyik laaa lupa

huhuhu! dekat 3 minggu la jugak pakai sabun biasa ja cuci muka huhuhu

sampailah

aku ditegur budak shomey ini a.k.a. stokis gwe






"wey farehah. awat muka kusam?"

dari saat itu aku agak tergamam lalu,

"naimi, nak sabun dengan krim. dah abih" :(

Thanx dear for reminding me.

tu la kan, punya la sebok sampai nak pakai sendiri pon tarak huhu!

dan di sini, aku tunjukkan bukti dalam masa 8 hari sahaja betapa magisnya CB Aura




taraa!!







nampak tak beza? tu baru 8 hari. bekas jerawat kat atas dahi tu start naik masa aku stop cb. baru pakai dia makin mengecik hehe! Aura pon terserlah kan padahal masa 25hb tu aku dah ngatok giler kot.. tp still nampak berseri kan? hehehe!

sapa-sapa nak order habag naa.. pm thru facebook bole, emel pon bole farehah84-at-gmail.com

Hanya RM85 untuk 1 set










2 comments:

habag mai sat

Powered By Blogger