4.6.13

Catalyst Virgin Coconut Oil (VCO) - Minyak Kelapa Dara Catalyst

Assalamualaikum...

aku adalah agen bagi Catalyst Virgin Coconut Oil (vco) atau minyak kelapa dara.

:: Catalyst vco (liquid)::

::Catalyst vco (softgel)::


Actually, aku start jadi agen sebab susah nak cari vco. Di samping tu, niat aku jadi agen sebab nak memudahkan urusan jual beli secara cod. ye la, kalo secara online kena bayar postage jugak kan. Selain tu jugak sebab utamanya adalah kerana untuk aku and adam gak. adam sebab ekzema dia la dan aku lak, sapa-sapa yang memang dok folo aku dari dulu tau la kot setiap 3 bulan wajib menginap hospital putrajaya tu berkat kesan elegik aku yang setia menjenguk aku kennnn.....

main reason aku amik vco adalah untuk meningkatkan imun sistem badan. orang yang slalu elegik/ekzema/sakit-sakit digalakkan amik vco ni (cam aku dengan adam la hehe) At least, vco agak murah la nak menten every month. sebotol RM39.90 ja tahan sebulan bagi softgel. untuk liquid lak, yang aku prasan, bole tahan almost 1 bulan gak la sebab adam suka minum liquid vco dan aku buat sapu jugak untuk kulit dia yang ekzema itu. yang liquid jugak bole buat ganti minyak masak biasa/minyak zaitun....

Alhamdulillah, berkat dari amalan consume vco ni aku perasan imun badan aku makin kuat. asal cam tak sihat atau rasa cam nak naik elegik aku tingkatkan pengambilan dari sebiji ke 2-3 biji skali.. in fact, masa aku sakit mata aritu pon xsampai seminggu sakit mata aku dah lega. berbeza dengan isham yang tak amik apa-apa supplemen, sakit mata dia sampai kena cuci selaput mata kat hospital hewhewhew!

Oklah, nanti aku sambung lagi cerita pasal kebaikan vco ini :)

untuk order boleh pm terus kat fesbuk aku www.facebook.com/farehah84

Untuk penghantaran melalui pos hanya RM45 sahaja :)


No comments:

Post a Comment

habag mai sat

Powered By Blogger