4.5.10

bosan tau dak..

sebelum aqu start, nak bagitau yang ni adalah dari sudut pandangan aqu. kalo tak suka sila tutup, kalo nak terus baca silakan. aqu tak halang cuma kalo ada yang tak puas ati tolong jangan nak lelebih ok. NI DARI SUDUT PANDANGAN AQU JA. MASING-MASING ADA PANDANGAN SENDIRIK. DAH BESAR PANJANG.  TAU KOT NAK NILAI MANA BAIK BURUK KAN...

Ok, hari ni punya crita aqu nak bangkang sket. crita pasai budak 15 tahun yang kena tembak mati dengan polis aritu. aqu pelik la, pasaipa orang lain dok sebok sangat sampai wujudkan page benci polis kat mukabuku. yang famili dia plak sampai nak tubuh suruhanjaya siasat bagai. bagi aqu tu dah sangat melampau okeh. masa mula-mula tu aqu bole terima lagi la akak dia kata tak leh terima adik dia mati keadaan cemtu, tapi kalo dah sampai nak wujud suruhanjaya la hapa ka, lelebih sangat dah tuh.

senang ja kalo nak elak menda tu jadi, sapa suro hang bagi dia bawak keta hang? dah salah sendiri nak tunding jari kat orang lain. kalo hang sorok kunci keta hang tu, takla dia mati kena tembak. dah tu kalo kena kejar polis awat tak stop kat tepi? memang sah-sah la polis ingat penyamun. nak-nak plak masa tu dah pukul 12, 1 pagi. bagi aqu, polis tak salah dalam hal ni sebab polis hanya menjalankan tanggungjawab dia menjaga keselamatan negara. dan yang aqu pelik tu, awat kawan dia tu baru nak tunjuk muka kat media? siap bole lari balik umah makan nasik tuh. seminggu pastu pandai plak nak timbul balik. pandai plak tunjuk parut kena blasah dengan polis. memang la kena blasah sebab hang lari. dan patutnya mak bapak dia kena saman sebab bagi budak bawah umur bawak keta. wat de heck la!

2 comments:

  1. i have the same point of view as yours... lebih ramai org dok menyalak bukit skg ni, bukan takat anjing je...

    ReplyDelete

habag mai sat