16.6.10

eeuwwww!

2 ari aqu pegi seminar untuk PA. best la seminar tu.. enjoy gaks! tp part yang paling besh adalah kelas mekap oleh cantikdotcom. cikgu dia nama zue hashim. banyak gak la dapat ilmu permekapan ke pejabat ni hehe. dari cara-cara mencuci muka yang betui, cara sapu pelembap n sampai la kaler-kaler muka.. produk dia plak dia guna mary kay


ok tu crita besh. ni crita tak besh plak skang nak crita la prangai seorang pa dari jabatan mana tah. aqu pegi washroom sebab nak membuang bahan toksin dalam badan, tapi penuh la plak suma bilik di washroom itu. so, dalam 3min cemtu tebukak la pintu dari salah satu pintu tersebut. aqu pon meluru la ke pintu itu. skali dia keluar dia cakap, "kena angkat tisu". aqu cam blur2 sengih je la kat dia. skali aqu masuk tengok ada lapik tisu kat tempat duduk wc tu. kunun pembersih la tu. Euuuuwww! pengotoq bebetoi la pompuan ni! and she expect somebody else to cleanup for her sh*t!! PA ka tuhh? perangai srupa hapa lagiii! memang aqu geram sangat2!!! kalo aqu tak masok pon, takkan nak bagi cleaner cuci hang punya sampah kot?? very 3rd world minded la! buat malu ja! sib baik masa aqu keluar dari washroom tu dia dah tadak kalo tak aqu nak sound dia baeekkk punyaa! dan penah skali aqu pi washroom kat area cruise tasik, ada pad yg dok berdarah2 lagi ternganga kat lantai tepi wc. tu lagi mangkuk berayun punya dok ada. skali orang buat ubat kat hang tak pasai2 kena busung cheh!! kalo bab-bab pad ni plak, mak aqu memang cukup jaga. masa aqu baru 'datang' tu mak ajar suro cuci sampai bersih sampai hilang darah2 tu, pastu siap balut dengan paper lagi. kalo bole buang dalam plastik hitam. baru la hantu, jin tak mai kacau. takdak histeria2 nie.. orang nak buat pedajai pon kutip pad yang tak bersih tu laa.. so, kepada kawan-kawan sekalian, tolong la jaga kebersihan. malah bersih dan suci itu adalah salah satu dari tuntutan agama islam (betui ka ayat dia? janji paham sudaa)

2 comments:

habag mai sat