27.6.10

korang pernah terpikir tak crita doraemon ada ending???


 sepanjang 25 tahun 7 bulan aqu idup, tak penah lansung aqu terpikir yang doraemon akan ada ending sampai la aqu tengok sendiri kat tiubkau. masa aqu skola dulu komik-komik doraemon tu siap wat koleksi lagi ok. tapi ntah mana pi tah suma komik-komik tuh. sedey giler ending dia (buat yang memang sayang kat doraemon la).  tapi ni versi komik sebab tak animated lg... agaknya kalo dh di animated-kan misti lagi sedey :(


 

amacam, sedey kann??  ending dia memang best lah akhir kata!

No comments:

Post a Comment

habag mai sat