22.11.10

perawan selamanya...

hehe! tajuk takleh blah!

alkisahnya masa aqu baru naik keja aritu, aqu sembang-sembang la dengan akak cleaner seksyen aqu. nama dia yana dan berasal dari jakarta. dah kawen dengan orang sini dan ada anak sorang...

kak yana:  anak lelaki perempuan?

aqu: laki kak

kak yana: normal kah?

aqu: tak. operate la kak. baby tanak keluar =(  betambah buncit lagi la perut saya ni kak

kak yana:  anak yang pertama pon operate jugak ya?

aqu: yea kak

kak yana: tak apalah.. masih perawan. perawan selamanya!

aqu: yeke kak?? tapi kalo normal pon, makan jamu bole ok balik kan?

kak yana:  memang makan jamu bole ketat tapi udah tak sama


so kepada mereka yang operate tu janganla bersedih-sedihan kalo ditakdirkan czer.. ada hikmah sebalik kejadian.. yippie! kepada yang normal juga jangan la besedih jugak sebab aqu nak sangat cemana  rasa push baby, cemana rasa besalin smbil suami kat sebelah bagi dorongan n cemana rasanya keadaan orang sekeliling memberi kata-kata semangat untuk push n cemana rasa puas lepas tengok baby keluar...

2 comments:

  1. wei..aku takut nk bersalin.mst sakit gilos..tapi nk baby.huhu

    ReplyDelete
  2. errrrkkk!!! ni entry utk yg berkawen sajakah??? ai tak pahamlah entry kali ni! wakakakka... :p

    ReplyDelete

habag mai sat