22.12.10

It's Yasmin Nasuha's 3rd Birthday!

Semalam, 21-12-2010 adalah hari lahir Yasmin Nasuha!




  Happy birthday sayang!
Kejap je dah 3 tahun kan?
Cam baru semalam mama beranakkan dia hehe!

Mama doakan semoga Min sentiasa dirahmati Allah dan dimurahkan rezeki.


::1 week old::

Terima kasih sebab Min la yang tolong selamatkan nyawa mama bagitau ada cyst masa Min kat dalam perut mama. Kuat-kuat Min tendang cyst jahat tu.


Dan terima kasih jugak sebab Min kuat sangat kat dalam perut mama. Walaupun dokter banyak kali dan berkali-kali bagitau mama Min mungkin tak dapat diselamatkan sebab risiko pembedahan dan ubat bius, tapi  Alhamdulillah Min sehat dan kuat je.


::susu time!::

Dan masa Min dilahirkan, Min tanak nyusahkan mama sebab kalo mama teran kuat-kuat, jahitan yang baru sembuh tak sampai 4 bulan tu nanti koyak balik selain tanak mama sakit kat tempat lain. Jadi mama cuma sakit kat perut je. 



Dan Min tau papa seriau tengok darah, jadi Min keluar iku tingkap hehe! Thanx for everything sayang! I love you so much sayang!!





::1st time mandi sungai::





::@jusco equine park. Deepavali '08::

::kalo nanges abih merah-merah satu muka. Just like mama. takleh nak cover lansung::

::suka sangat minum ni::
  

::nak minum pun kena ada stail::





::like father like daughter::

::fav pastime::



::sebok mencuba kasut tinggi mama::





::latest pitcha wif chubby bambam Adam Muqris::



2 comments:

  1. terharu baca entry kali ni! huhhuhu...

    Hepi besday yasmin nasuha! tetiba aunty faten rasa sgt tua! ekekekkee...
    Be a good daughter k! Smoga menjadi insan yg berguna & plis take care ur mom... ;)

    ReplyDelete
  2. yasmin cakap: tenkiu antie faten! nanti kita jumpa lagi ya! hehe!

    ReplyDelete

habag mai sat