20.12.10

ragam bos

tudai oim back to werk again.

pastu tadi sembang-sembang dengan akak opis tadi. dia bagitau la apa yang bos aqu buat masa aqu tadak. dia kata bos aqu ni tak banyak ragam. sama la dengan bos unit lain yang baru masuk seksyen aqu. skang ni cam dah tebalik lak. dulu punya la takmo jaga bos pompuan sebab tahap kecerewetan mereka. tapi skang apa yang jadi tebalik lak kat seksyen aqu. yang bos pompuan kat sini sangat cool as cucumber manakala yang bos laki plak yang cerewet lelebih. even dalam mesyuarat pon, yang bos laki ni lak komen tu komen ni. yang bos pompuan menten je... macam-macam kan?


dah tu je nak kongsi. bos korang cemana lak?

No comments:

Post a Comment

habag mai sat