17.4.11

jerawat dalam hidung

korang penah tak alami jerawat dalam hidung?

aqu baru ja jadi pagi tadi.

sakit giler hokeh!

kalo jerawat tu tumbuh kat luar hidung takpe gak tapi ni dalam sket sampai rasa nak terbersin ja.

aqu rasa sebab jerawat tu tumbuh dekat dengan bulu hidung.

so bila bernafas, bulu-bulu tu begerak.

so dia trigger efek bersin.

dari tadi asyik bersin sampai dah start berhingus lak.

yang berhingus lak kat blah yang ada jerawat ja.

siksanyaaa. dah macam air terjun niagara dah nie =_="


adam lak, start tengahari tadi demam balik.

ubat suma dah makan dah.


dah lekat cool fever dah.

sampai tercabut balik =_="

dah lap-lap badan dia dengan kain basah sampai basah rambut n baju.

hopefully isok dia ok.

kalo tak, sempat la berwajah rakun....

baru nak dapat beauty sleep balik huhu

okla nak lenyek moi adam untuk isok.

nite!

1 comment:

  1. Hilangkan jerawat dlm hidung tu termasuk di sekitaran lain yg ada di:

    Hapuskan segera segala jenis jerawat

    Semoga info tu bermakna. Tq.

    ReplyDelete

habag mai sat