29.4.11

macam macam macam

Salam jumaat semua!

Lama la tak hapdet stori de mori dengan hangpa suma kan?

perasaan ni bercampur-campur rasanya...

happy sebab aqu akan bakal dapat anak susuan.

suka sebab adam dah tak demam-demam dah.

sedih sebab salah sorang dari kawan baik yang dulu dah berputus sahabat secara maya.

keliru sebab dia gadoh dengan orang lain, tapi aqu yang kena tempiasnya. Dengan aqu aqu skali dia delete. walhal, aqu cuma diam tak berkata apa. Woi, kenapa misti aqu yang jadi mangsa??? baik gaduh dari masa budak-budak sampai la dah jadi mak budak =_=" wadehelllll weh??

penat dan letih sebab adam dah pandai sampai umah dia tido kumpul tenaga. start dari 12am-3am dia akan berjaga sambil menajamkan skil-skil memanjat di atas katil. dan pagi tadi, dia jatuh katil lagi buat kali kedua. sib baik kali ni dia jatuh atas bantal. pastu dia bole sambung balik acara panjat-memanjat papa n mama dalam 30min pastu baru dia sambung tido. tu pon masa tu tepat jam 4.09am. There goes my beauty sleep....

4 comments:

  1. sape wehhhhh..(mak nam sggh aku ni..hehehe)

    ReplyDelete
  2. ko memang kennnn?? hehe!
    sapa? ko kenal dia... sedih la dia wat cmni...
    tak tersangka dia bole buat sampai cmtu skali.. tkat nak blok tu tak kesah lg
    tapi ni smpi unfriend yang sedih tu...
    sedih sebab menda kecik je tapi sampai takmo kawan tu yg xtahan tu..
    sedih sangat sebab rapat dulu.. dah kenai family suma..
    **sigh**
    papepon aqu doakan smoga dia n family happy2 slalu...

    ReplyDelete
  3. babe... sapa? akukah? ngeee~ :P

    ReplyDelete
  4. hang?
    dak aih! hang stil fren aqu lg kan kan kannnn?
    hiks!

    ReplyDelete

habag mai sat