7.4.10

gelabah jap aqu pagi tadi huhuhuhu~!

tadi pagi masa tengah dok gosok gigi, tiba-tiba aqu rasa genggoyang.. konfem gegaran jadi lagi. aqu cecepat kuar tengok yasmin. ok lagi. pastu aqu pegi ruang tamu tengok kipas siling. memang dok goyang-goyang kipas siling aqu tengok. aqu plak sambil dok tengok kipas tu sambil dok pegang berus gigi kat mulut yang penuh dengan buih.. adalah dalam 30 saat gak kipas dok goyang-goyang. at the same time, telinga aqu dok mencari bunyi-bunyian orang menjerit-jerit. yela, kalo dengar jerit-jerit bole aqu cecepat pakai baju n cuci mulut n terus grab yasmin kuar rumah. tapi, alhamdulillah sumanya ok dan senyap sunyi je..  tak nak aqu kang dibuatnya rumah runtuh kang tak pasai-pasai masuk berita  utama "seorang ibu mengandung tertimbus dijumpai bogel dengan mulut penuh buih ubat gigi". ha, kan naya ja huhu! (and yes, aqu tengah bogel la sebab nak mandi apedaa korang ni) tengok dah tak goyang alhamdulillah aqu pon sambung gosok gigi n mandi secepat mungkin sebab aqu dah lambat! wuhuhuhu!!

5 comments:

  1. kul bape? kak az tak sedor pungggg...

    ReplyDelete
  2. hurmm
    aku dgr bende yg sama gak!
    betul la tuh!

    ReplyDelete
  3. ha ah.. dalam pkui 6.10pg td..

    ReplyDelete
  4. kalo hang terjumpa timbus dlm keadaan bogel dan mulut berbuih takpe, isham dah pandai menyelamat, belajar kat sik heeheh

    ReplyDelete

habag mai sat