8.7.10

ish!

malam tadi, yasmin tido pastu mengigau dok pukul-pukul aqu. bila aqu jaga rupanya kepala dia kat kepala aqu, kaki dia kat kepala isham. haih budak ni kan.. sekali tu penah dia tido kat belah dinding n sebelah aqu. pusing punya pusing elok ja perut aqu dia buat bantal. masa tu lak aqu memang takleh nak bukak mata so aqu biarkan je.. tapi memandangkan yasmin ni jenis berpeluh, baru bole bangun alihkan dia.. sib baik la masa tu tak preknen lagi.. kalo harus aqu bsalin masa tu jugak huhu.. kalo malam kami tido aqu-yasmin-isham, isok pagi tu jadi aqu-kaki yasmin-isham, itu dah besa laa.. kenkadang mengigau berebut mainan dengan kawan-kawan kat neseri dia la, tiba-tiba nangis tersedu-sedu laa.. macam-macam la budak nie.. isok ni dah ada adik dia cemana la plak.. ~haih~

No comments:

Post a Comment

habag mai sat