23.8.11

param

*drum roll*

buat pertama kalinya


setelah 21 hari berpuasa


semalam baru la menjejakkan kaki kat param Presint 2.


yang kat Presint 15 tu lak baru 2 kali huhu.


tapi sejak-sejak ni asek iftar kat luaq ja


bukan sebab aqu malas hokey.


tapi isham yang dah jemu dengan ayaq tangan aqu (majuk nih :P)


hehe! idok ler, teman tau dia kesian nengokkan teman ni


bersilat, silambam, karate-do, judo, sumo suma adalaa kat dapoq tuu kannnn...


mana nak nyusukan adam lagi, nak suap kakak min lagi kannn.


semalam  gak, isham tolong-tolong kemaskan dapoq.


tenkiu la sayang!


i love you more! ;)


kalo tak, tv dengan laptop tuan hamba yang funyaa kannn?


si istri lak dok menjeling menjeling ku bertentang, mata kita sama memandang,


ku cuba, ku cuba nak bertanya, tak nak tolong ringankan beban ka??


gitewww! termashukk lak lagu ct kannnn hehe


mana nak dapat hubby yang begitu konsen dengan keadaan istri kan?



dengan nak melayan si kecik lagi.



dah la si kecik tu asekkkk nak bekepit dengan mama ajerrr...


gaya cam jelessss dengan papa yea? hehe


Sayang, nanti i bagi seprais kat you eh?


semalam i hadiahkan bluberi chistat kat you lagi kan


tengok, instinct seorang istri memang kuat.


eh, tapi slalu jer i bagi present kat you kan?



apa la salahnya lenkali buat dengan sepenuh ikhlas hati, jiwa dan raga kan sayang kannnn? :P




okla, sesaja nak berseloka bersama singer. menawan keluarga bahagia :P

2 comments:

habag mai sat