23.10.12

kenapa aqu boleh percaya dengan CB Aura :)

sebelum aqu pakai cb aura kan,

aqu penah temankan naimi hantar cb aura kat kastemer sorang ni.

nama dia nissa.

teruk gakla kulit dia masa tu sebab dia tersilap pakai produk.

lepas tengok perubahan nissa la aqu makin yakin dengan cb aura.

tak caya?




::penggunaan selama 8 bulan::

masa aqu jumpa tu tak silap dalam bulan januari/februari tahun ni.

yang gambar selepas tu adalah masa raya puasa tahun ni.

tiada lagi kulit kusam dengan cb aura.

cam aqu jugak kan? hehehe! nak jugekk~





seeing is believing ;)

nak cuba? 1 set hanyalah RM85.

bole pm kat facebook/emel kat farehah84@gmail.com :)





2 comments:

habag mai sat